1 December 2011

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D



I dag är det 1 december yeeeyy bara 23 dagar kvar till Jul :D
Vissa tycker att det är barnsligt att kolla på julkalendern men jag tycker det är sjukt kul + att den detta året är as kul :)



I alla fall så har vi fått våra webcam i dag då sjukt soft :)

annars så har det varit sjukt segt i skolan ...

Jag har faktiskt inte spelat så mycket i dag har bara spelat lite Minecraft och lol :D

Det gick sjukt dåligt sista matchen på lol men annars så gick det bra på lol :)

Nu så sitter jag och min syrra i köket och dricker varm oboy och sitter framför datorn och lysnar på sjukt go musik från Qlimax 2011 :D

Men nu ska jag hjälpa Paulina med hennes nya blogg :)





Pööööööss & Krammm /// idiiiiiizzzz<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0