29 December 2011

Tjao :D
-
-
Idag när jag vakna så ringde emil och undra i fall vi skulle göra något och jag ba vist :)
Så när han var hemma hos mig så typ kolla vi på Fast Five hhahah han tyckte den var bra!
-
Sen när han gick hem så typ hadde jag inget att göra så jag typ kolla på massa klipp på youtube.
om typ naglar, smink och håruppsätningar :D
Det kommer några bilder längre ner på fresyrerna :D
-
Imon så kommer jag nog berätta lite om min jul och så men nu ska jag sova Seeaa :D
-
-
-
-
-
mittbena hehe brukar inte ha det :S
-
-
Här är en lite mer avanserad hår-uppsättning :D
-
-
Hehe så blev det nä jag släpte ut håret haha xD
.
.
.
.
.
.
Pöööööööööööööööööööös / Ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0