Lucia

Tja Tja allihoppa :D<3
-
I dag så var det Lucia göö :D
När jag vakna så var det typ bara 30 minuter kvar tills vi skulle börja...
Försov mig lite -.-
Jag typ han äta och sminka mig sen så var jag tvungen att gå så aa mitt hår han jag inte fixa så jag fick göra två flätor i skolan hhahah :P
När man kom till skolan så typ va alla nere i matsalen ocj kolla på luciatåget och så klart när jag kom dit så
haddde dom redan börjat -.-

Jag och fanny har fan dunkat den ny låten av : Mange Mekers - Mange Bjuder :D
den e fan ass gå ( kommer en länk lite längre ner )


Här kommer några randow bilder på mig i tomtelyva ( stavning )



Fail att jag hadde jackan på mig på bilden hah xD
Hehe inga derekt snygga bilder blev det :S
Pöööös och kram // Ida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0