25 November 2011

Tjabba :)

 

I går så hade jag en fett go kväll med tjejerna :D

Jag, Ida G, Julia H och Alice åkte in till Kungälv med buss.

Vi skulle kolla på bandy. ( första gången för mig )

Julia skulle tyvärr hem :(

Så då var det bara Jag, Ida G och Alice kvar :(

Så jag ringde Max b och fråga i fall han ville komma och det fick han :D

När vi gick till skarpe så mötte vi Fanny.

Matchen hade redan börjat när vi kom :(

Men jag heja på en då hahah :)

Jag Ida G och Alice drog till hemmakväll efter matchen och hyrde film.

Och sen gick vi in på Maxi och köpte godis, chips och dipp :D

Fetttt gottt!!!

När vi va hemma hos Ida G så gjorde vi en egen dipp den var sjukt go ;)

Filmen vi kolla på var sjukt bra :)

Typ vid 24.00 så var filmen klar så jag var typ hemma vid kvart över tolv.

 

Här är några bilder från igår :)



Bandy (L)







Maxi :D



Kryddorna till vår hemmajorda dipp :D



Sjukt go blev den :D



Mmm...



Film nästa!



I love !!!



Vi kolla på denna film. Det är en dans film jag bara älskar den :)






Pöss & kram // Ida <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0