27 November 2011

Tjenare!

Shitt vad det har blåst och regnat idag asså ...
När man va ute så typ blåste man i väg!



I alla fall så har jag varit hos pappa idag och när vi skulle hem så åkte vi in till Kungälv för vi skulle fika på Tant Rut.

När vi var i Kungälv så träffa jag Ida G och Fanny för dom typ hade hand om en fiskedam för det var gö första advent idag så typ va dom där :D

När vi hade ätit på Tant Rut så åkte vi hem till min mamma.

När jag hade kommit hem så kolla min pappa i fall det kunde få plats ett databord i mitt rum och det kanske det kan så jag kanske ska få ha min dator i mitt rum yeeeeeeeeeeeeeey :DDDDDD

Efter det har jag la inte gjort något speciellt för Ida g kunde tyvärr inte göra något idag :(

Men nu ska jag sova!! :)




Pöös och kram // Ida<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0