29 november 2011

Hej alla sötnosar :)

 

 

Jag glömde att göra ett inlägg igår :(

Så nu tänker jag berätta vad jag gjode i går.

Det var en sjukt seg dag i skolan...

När jag kom hem gjode jag inte så mycket jag typ satt vid datorn och spela lite tror jag :)

I gå när jag skulle spela LOL så gick det piss för i förgår så va det en som hjälpte mig men nu var inte han inne :S

Så jag döda inte en ända :S

Sen spela jag MW3 men Crank ( Ali ) tror att det stavas så haha så spelade vi med min farsa och Haidar :)

Hehe Jag levla 10 gånger i går ;)

Nöda lite i går då hahah xD

Efter det så kolla jag på tv sen sov jag hahah xD

Så egentligen gjode jag inte så mycket i går hahah :D










Pöss och kram Ida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0