Strömavbrott!

Halooj

 

 

Jag han gö inte skriva på min andra blogg om typ väckans händelse :(

Det blev strömavbrott på mitten av idrotts lektionen typ vid halv 10.

Men den var gö så att strömmen inte sattes på så vi fick liksom byta om i mörker :/

När vi kom upp till skolan så var det också helt mörkt där.

Sen fick jag reda på att typ hela Ytterby inte hade någon ström Ö.ö

Typ våran största affär här i Ytterby fick stängas för att det inte fanns ström.

När man gick igenom dom mörka korridorerna så skulle gö så klart folk skrämmas :S

Alla typ lärare stog och sa att vi skulle gå in på lektion men det var as många som inte lyssna för att dom såg gö inte vilka som skolka så det va bara att shilla ;)

Vi hade faktiskt en lektion..

Vi hade engelska fast det var mörkt.

Vi typ tände ljus och så …

Fast det var folk som lekte med ljusen ( tex jag )

Så vi fick släcka dom :)

När vi skulle äta lunch så kunde dom inte värma maten gö så vi fick äta knäckebröd och salad …

Vi fick sluta tidigare för att vi inte hade fått tillräckligt med mat i skolan så vi sluta 12.00

soft som fan ;)

 

 

 

Lite bilder från strömavbrottet i skolan :

 




Ne jag e ingen pyrroman :)




                                                                                                                                                                     

 

När jag gick hem så var det så klart mörkt hemma med så jag tände massa ljus och bara shilla...

Men det var inte så kul när man inte hade någon el man kunde inte spela dator, kolla på tv, lyssna på musik, värma mat eller ladda sin telefon...

Så jag hade fan inget ting att göra

Det fans typ ingen mat hemma för mamma skulle typ handla den dagen så jag tog ut pannkakor från frysen och värmde dom över ljusen.

Man kan gö inte äta dom frysta heller-.-'

När Pauo kom hem så var hon också hungrig så vi rostade mackor över ljusen hahaha :)

fast kl 16.00 typ så sattes elen på igen och det var fett shill för då kunde jag spela dator :D

Tänk att vi inte hade ström i 5 timmar och 30 minuter...

Kändes fan som stenåldern.

 

 

 

Lite bilder från strömavbrottet hemma :



Tände lite ljus i mitt rum ;)<3



Så här värmer man pannkakor i fall man inte har någon el hemma :D



Jag pauo och Martina rostar mackor över ljus (y'







Pöss & Kjam Idiiizz<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0