Förra helgen!

Tjaa :D <3
.
Förra helgen så var jag hoss pappa :) Det var så fint väder när jag komm till pappa så jag gick en liten promenad med Acke upp till en kyrka i majorna... vet inte vad den heter haha xD. Sjukt fin utsikt. Man såg ända till Liseberg... Min äldsta sysster som bor i Oslo fyllde 22 år på lördan så hon kom hem till lilla götet och firade sin födelsedag här. Grattis Joanna! Jag och hon baka en tårta. den såg as fail ut på kanterna för jag gjodde dom haha. men annars så va den kanska ok. den smaka gott det är gö huvudsaken haha xD Jag fick ett par nya skor i fredags av min söta lilla pappa :) Tack pappa! Fick ett par Björn Borg dojor haha xD <3 på söndagen så fick jag och pauo gå upp vid 6 för vånan mamma skulle hämta oss för vi skulle dra till Ullared och där fick jag massa najsa prylar :DDDDD Tack Mammma.
.
.
Lite bilder från promenaden men Acke!
.

MAJORNA!! :DDD










Acke! :) <3

.
Lite bilder från Joannas Födelsedag!
.

HAHAHA Tårtan jag och johanna Gjodde! :D

Grattis Joanna :D <3

.
Lite bilder på det jag fick förra helgen.
.

Dom här fick Jag av pappsen :DDD 300:-

Tröja för 119 :-

Tröja för 79,95 :-

Lack Legings 59,95 :-

Mjukis byxor 169 :-

Britney Perfym 169 :-

Assasins Creed II 149,95 :-

Lös Naglar 64,95 :-

3 par trosor 59,85 :-

1. Kajal 7,95 :-
2. Maskara One by One 94,95 :-
3. Smink borste 29,95 :-
4. Leppglans 14,95 :-
5. Naglack 32, 95 :-

1. Iphone skal 29,95 :-
2. Iphone skal 99 :-

1. Hörlurar 79,95 :-
2. Hörlurar 99 :-
.
.
.
.
PÖÖÖÖÖSSS // IDA <3

Kommentarer
Postat av: johanna

http://mmoajohanna.blogg.se

BESÖKS REKORD MED 100 PERS!

-blog lovin byte?



Va med i veckans blogg nu!

http://mmoajohanna.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment

2012-04-08 @ 10:15:58
URL: http://mmoajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0