8 Februari 2012

A tjena! :D
.
.

I dag så har jag varit med min söta Johanna. Vi skulle kolla på film men det lagga fan sönder... så vi gick ut i stället.Vi gjorde inte så mycket ute vi typ köpte power-king på " turken " och typ ba shilla. Efter hon hade åkt hem så gjorde min syrra några frisyrer på mig. bilder kommer nedanför. Dom blev faktiskt fina den andra tyckte jag såg lite random ut haha xD annars så har jag la inte gjort något annat i dag. Typ spelat lite fast det gör jag gö varje dag haha xD<3 p.s inte dom bästa bilderna har ingen bra kamra.

.

.

Hhahahaha fin man får lov att vara dåå haha xD ( pauo Snackar med min kompis olle ) ;)

.

.

pöööööösss / iddddiiiizz <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0