Skolan!

Tjaa!
.
När man kom till skolan så stog det på dörren att våran lärare var sjuk så vi fick håltimma så typiskt man kunde legat i sängen och sovit istället.. vf sa dom inte det tidigare lixom hahah xD men jag typ kolla på Big Brother istället haha xD Kul att man inte har några pengar kvar på mobilden. det käns som om att jag typp dissar alla som messar :(( hoppas mamma laddar på mobilen idag :) När vi hadde lunch rast så typ ville min lärare snacka med mig om mitt betyg i engelska jag har F vet inte bra i alla fall så sa han om du fortsätter så här så kommer du inte kunna komma in på något jumnasium. han ba hur ska jag göra så att du lär dig typ. jag ba jag vet inte det är gö svårt att lära sig något när man värkligen hatar det osv.. sjukt sur blev jag asså bara för att han skulle babbla så mycket så fick jag bara 15 min lunchrast och när jag gick ner i bamba för att äta så kommer han och setter sig brevid mig.. jag ba gick ...
`
`
// Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0