Sofia :D<3

Tjaaa tjaaaaaa idiiiizzzz häärr :D
.
som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på länge har inte haft lust helt enkkelt men nu tänkte jag köra igång igen.
I dag så har det varit en ganska seg dag i skolan.
vi sluta kvart i 3 men jag fick vänta tills 4 i skolan för jag skulle va med sofia sjukt segt :S
Men jag kolla på big brother så det var endå inte såå segt :)
när vi kom hem till henne så bestämde vi att vi skulle göra pankakor så det gjodde vi.
dom blev faktiskt bra haha:)
Vi var inte medd varan så länge men det var bara för att hon skulle på träning :(
men nu ska jag snacka med filip så vii höres :)
.
.
Mm...
Hehe sofia tog min mobil haha xD
Sofia and mee :D
Sofia and mee :)
.
.
.
.
pöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööös / Ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0