Nyårsafton!

Tjabba Tjena haloj:D
På nyårsafton så var vi hoss min mammas kompis.
Vi käka fätt god mat.
Oxfilé Mm...
typ vid åtta eller något så drogg jag och några till upp till bärgen jag typ stuka båda fötterna man såg fan inget ... det var helt kålsvart :S
I alla fall så typ smälde vi hur mycket smällare som hälst det var kul :D
Vid 12 tiden så gick vi ner till åkern och börja smälla raketer vi smälde fan raketer för över 2700 :S
SÅ jävla kul e det hahha xD
DEt tod typ 35 minuter att smälla alla rakerar jag frös som in i hälvätte om mina händer för det var gö jag som typ tände alla raketer ( inga vantar )
Sän när vi hadde gått upp till deras hus så typ kollla vi på tv och chilla xD<3
Några bilder:



Gott :D



" LITE " av det vi sköt upp :D



Poff



Smach it :D



Liten bild på min på nyårsafton :D




pöööss och kram / Ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0