Den 5 mars 2012

Tjoo!
.
Igår så vakna jag vid 10 typ kunde inte såva längre för min syrra va vaken / sjuk så hon typ snöt sig och hosta 24 / 7... fett segt.. vid 1 så drog jag och sofia in till kungälv. Vi typ kolla på kläder å ba shilla. Jag gick in till MQ för jag skulle kolla på ett par solbrillor som min pappa har som jag också vill ha men dom fans inte kvar :((((((((( sad face :(((((((( sen så gick jag å sofia till kexen. hihih vi var gö bara tvungna att tjocka oss lite :) efter det så drog vi hem till henne. vi skulle typ kolla på film men det blev aldrig så hahah xD vid 5 typ så drog jag hem. jag ba shilla gjodde typ inget hahah xD så det var typ min dag igåår :) 
.
.
Lite bilder :)

Mmmm.....

Hmm...Gillar sofia beck eller .... ne det kan hon la inte göra... eller?!?!?

det var dom här solbrillorna jag ville ha men dom fans inte :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
.
.
pöööösssss / IDA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0