Gbg med Sofia!

Tjaaoo :D
.
I lördas va jag i stan med Sofia. Min mamma fylde år i söndas så jag var tvungen att köpa något haha xD köpte ett par örhängen från guldfynd till mammsen :D Jag tyckte dom va så fina så jag kunde lixom gå runt med dom själv ;) jag och sofia gick till 4 - gott :DD och sen så typ käka vi lite på donken och kolla på Mode visningen som var i Nordstan i lördas :D vi drog typ hem vid 6-7 eller något vi fick fan vänta på tåget i en timma hahah xD

.
.

Mmmmm... I likee!!!! <33333333333333333333333333333333333333

Donken :DDD

Mode visningen :)

Det här köpte jag till mammsen :D

Mmm... (L)

HAHAHAHA jag och sofia på tåget ;) <3
.
.
.
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖS!!! / ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0