TJA TJA :D

Tja Tja bloggen hhahaha xD
.
Då sitter man och snackar med Filip Lans dåe :) Han kanske kommer till mig den 24 Mars då det ska bli fett kuuulll :DDDDDDDDD och sen så kanske jag ska sova över hoss han på påsklovet sjukt kulll :D<3 Skulle kanske på ett läger då så man får se i fall det blir något :D I dag så har jag varit med Sofia ( igen ) haha xD och i dag så hadde jag prov i No hehe det gick la så där hadde bara övat en gång lixom .... i alla fall så ska jag dra nu för jag ska snacka vidare med Filip tills 21.00 sen så ska jag kolla på Desperate Housewives. Det e la nice så ni får ha det.
.

Snygg man kan vara dåe *HOST* ;) Hadde ingen annan bild ....
.
.
.
Pöööööööööössss / IDA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0