Äntligen!!!

Tjooooooo :D

I dag så har jag och Sofia varit i stan och jag har äntligen köpt en töjning:))))))))))) ee sjukt glad :) tror jag köpte en 2,5 mm. Den e lite för stor för jag hade en navelpercing i örat som va 1,6 förut men snart så blir det bra:) vissa tycker att jag inte ska töja mina öron men jag gör va fan jag vill... Det gör faktiskt ont men om man vill bli fin så får man lida pin xD när vi kom hem till pappa så käka vi kebabrulle fett Nice :) vid 8 så åkte Sofia hem och när hon hade åkt hem så kolla jag på film med familjen;) kommer inte ihåg vad den heter men den handla om robotar som boxade... Men nu så ska jag sova så ni får ha det pöööösss pöööösss xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0