Gårdagen!

Tjenare jaoo! :D 

Srry att jag inte gjorde något inlägg igår. Jag var i stan hela dagen med mamma och Pauo så jag han inte göra ett inlägg. Var också med pappa och lämna en sak till killen som köpte pappas R-bil... saknar fan den :/ Egentligen så åkte vi till stan för att jag skulle köpa nya byxor men kom hem med 2 nya tröjor och ett halsband... behöver man nya saker så behöver man haha xD :P

 

 

 

 

Lite saker som jag köpte igår:

 

                                                         Stickad tröja från KappAhl 199 :-

                                                          Halsband från KappAhl 99 :-

 

                                                     Tröja från Cubus 199 :-

 

 

                                                       Jeans från Cubus 199:- 

 

Pöös// Ida <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0